frederiqueintheusa.reismee.nl

NYC

Hi folks,

We werden al om half 9 opgehaald met het gehuurde busje bij het hotel. Daarna reden we naar Central Park waar we onze funny Tourguide Matt ontmoeten. We hebben daar Strawberry Fields gezien, de mooie fontein, Alice in Wonderland 'beeld' en natuurlijk het boathouse. Daarna zijn we gaan lunchen bij South Street Seaport, met een mooi uitzicht op de Brooklyn Bridge. Daar hebben ik 2 heerlijke hotdogs op en een smoothie. Nadat we klaar waren zijn we naar Brooklyn gaan lopen over de Brooklyn Bridge. Eenmaal in Brooklyn, gingen we naar de Ice Cream Factory. Daar had ik een heerlijk stracciatella ijsje op met caramel saus. Daarna zijn we met z'n alle de bus weer ingegaan en door Brooklyn gereden. Matt vertelde ons van alles over Brooklyn. Hij liet ons ook de wijk zien waar alleen maar Joden wonen, dat was best wel apart om te zien. Hij vertelde ook van alles over ze. Daarna heeft het busje ons afgezet bij Canal Street en SoHo om te winkelen. SoHo is the Best! Bij Hollister stonden er modellen voor de deur en ook door de hele winkel, dat was heel apart om te zien. Toen iedereen weer in de bus zat na het winkelen gingen we met z'n alle eten bij Pasta Lovers. Dat was erg gezellig met de Nederlanders. Daarna zijn we On Top of the Rock geweest in het Rockefeller Center. Daar hadden we een super mooi uitzicht over heel NYC! De lift daar is ook echt heel gaaf met alle lichtjes en dingen. Toen we weer beneden waren zijn we met het busje terug naar het hotel gegaan.