frederiqueintheusa.reismee.nl

First Day of High School

First day of High school

Ik was zo zenuwachtig voor school. Ik had de wekker om 5 uur gezet maar ik had me verslapen tot 6 uur! Dus ik moest snel douchen en aankleden want om half 7 kwam de bus. Eenmaal in de bus gingen we nog langs andere huizen om mensen op halen. Toen we op school waren hielp Jaila mij om m’n rooster op te halen en bracht me naar mijn eerste les. Toen Jenaila zei dat ik van ‘ the netherlands’ kwam ging een van die meisjes helemaal uit haar dak echt heel grappig. OH MY GOSH! YOU’RE FROM THE NETHERLANDS!! Hahaha echt heel leuk. Dus gelukkig was iedereen enthousiast en heb ik geen tijd alleen doorgebracht op school. Toen school klaar was had ik wel m’n bus gemist want ik was vergeten welk busnummer ik terug moest nemen. Dus ik had Darrel gebeld en hij kwam me gelukkig ophalen. Daarna gingen we naar de dokter want hij moest daar zijn. Toen we daar klaar waren gingen we Nailah thuis even ophalen en naar haar school want er was een soort ouder avond. Daarna zijn we bij een japanese ‘restaurant’ (het leek op een KFC) gaan eten. En daarna gingen we naar huis want iedereen was moe.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!