frederiqueintheusa.reismee.nl

New York, New York!

Hello,

Helaas alweer de laatste dag in NYC. We gingen weer om half 9 weg richting Ferry. Daar namen we de boot naar Liberty Island. Eenmaal op het Liberty Island vertelde Matt ons van alles over het Statue of Liberty. Daarna hebben we natuurlijk nog even wat foto's genomen!Toen we klaar waren bracht de boot ons naar Battery Park. Daar waren een paar mannen acrobatische trucjes aan het doen heel knap allemaal. Daarna zijn we met z'n alle wat gaan eten in een klein parkje. Toen iedereen klaar was zijn we naar World Financial Center gegaan waar Wall Street is. We zijn natuurlijk ook bij de bekende stier geweest. Daarna zijn we naar St Paul's Chapel geweest. Dat is een klein kerkje naast ground zero. Het is heel bijzonder want met 9/11 is er alleen een boom omgevallen en verder helemaal niks. Daarna zijn we naar Winter Garden geweest, wat ook naast ground zero ligt. Daar heeft Matt verteld over de Twin Towers, 9/11 en hoe het er over een paar jaar uitziet. Het gaat heel mooi worden! We hebben nog even in Winter Garden rondgelopen en daarna zijn we met het busje naar Fifth Avenue geweest. Daar zijn we natuurlijk naar de wereld beroemde Apple Store geweest. Ik had daar meteen even een oplader gekocht. Toen iedereen uitgewinkeld was heeft het busje ons naar het Hard Rock Cafe gebracht en daar had een salade op. Toen we klaar waren zijn we Times Square opgegaan. Daar hebben we natuurlijk de ToysRus gezien met het grote reuzenrad, de M&M Store, natuurlijk The Glowing Ruby-Red Stairs of TKTS en alle mooie lichtjes en grote schermen. Toen iedereen terug was kwam het busje ons ophalen en bracht ons weer naar het hotel.