frederiqueintheusa.reismee.nl

Hello Augusta!

Hi,

Ik moest vannacht al vroeg opstaan. 3 uur, want de shuttle kwam ons om 4 uur ophalen. Eenmaal op het vliegveld moesten we inchecken. Dat ging gelukkig allemaal goed!Eenmaal in het vliegtuig naar Charlotte wat 2 uur duurde heb ik geslapen. Toen ik in Charlotte was ben ik meteen naar mijn gate gelopen en heb daarna de dichtsbijzijnde starbucks opgezocht zodat ik daar weer aan de frappucino caramel kon en even kon internetten. Na 3 uur vertrok mijn vlucht naar mijn eindbestemming Augusta. Dat was gelukkig maar 3 kwartier vliegen. Toen ik aankwam zag ik een hele lange man met een meisje ernaast. Dus dat moesten ze wel zijn. Daarna hebben we mijn koffers gehaald en die thuis gebracht en zijn we pizza gaan eten met een softijsje.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!