frederiqueintheusa.reismee.nl

school

De school

Toen ik weer is m’n locker probeerde open te maken, wilde ik m’n tas op de grond zetten.. maar ik schrok me dood want er liep een grote waterbug dus ik sprong opzij. Een ander meisje zag het ook en schrok ook, gelukkig liep er net een jongen langs die hem wilde dood maken. Er zijn nog meer dingen anders dan in Nederland. Onder US History bijvoorbeeld, verkoopt een meisje gewoon snoep in de klas. Ook hebben we maar 1 pauze van een halfuur. Ik vroeg waarom we maar 1 pauze hebben. En hij zei dat we maar 1 pauze hebben omdat mensen zich anders gaan ‘vervelen’ in de pauze en er dan ruzie enzo ontstaat. Wat ook anders is, is het lunch eten hier. Ik snap wel waarom mensen hier zo jong al zo dik zijn, want ze serveren tijdens lunch friet met pizza MAAR ze hebben ook soms een sinasappel of ander fruit erbij!!! Afgelopen donderdag hebben we tijdens kookles snickerdoodle cookies gemaakt! Die waren erg lekker! Alleen een beetje jammer dat we maar ongeveer 1 keer in de twee weken iets maken en alle andere lessen bijna niks doen. Tijdens kookles zit er ook een jongen bij mij in de klas, Anthony is zijn naam en hij is homo. Dat is echt super grappig want hij doet altijd lipgloss op en een paar weken geleden zei hij “ it took me 15 minutes to get my bra on’. En vorige week deed hij z’n shirt omhoog om zijn beha te laten zien haha. Op school hebben sommige mensen dollars op hun kleding vast gespeld dat is best apart. Ook hebben ze aan hun kleren nog prijskaartjes zitten. Daar snap ik al helemaal niks van. Er was laatst ook een gevecht tussen 2 meisjes op school. Dat ging er hard aan toe. Ze sloegen elkaar met de vuisten! Een van de meisje schopte ook nog een leraar die haar probeerde tegen te houden.

Reacties

Reacties

Machteld

Hee lieve free!

Leuk joh al die verhalen! Niet te veel eten daar he;P haha en niet vechten met die meisjes! haha echt leuk om te zien dat je het naar je zin hebt daar! zo leuk trouwens dat onze moeders elkaar helemaal gevonden hebben! Ik ga zelf maar eens snel skype activeren dan kunnen wel lekker kletsen en cammen!:D

spreek je snel lieverd!
dikke knuffel xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!